Problemen aan de openbare weg, de gemeentelijke infrastructuur, sluikstort, milieu ..., geef een seintje op www.boom.be!

vrijdag, 11 augustus, 2017

HOE PROBLEMEN MELDEN ?

Op initiatief van schepen Kris Van Hoeck is sinds een aantal maanden de website www.boom.be van het gemeentebestuur geheel vernieuwd. Je vindt er uitgebreide informatie over het bestuur, de gemeentelijke administratie, de Boomse verenigingen enzovoort. Je kan op de website terecht voor de aanvraag van verschillende administratieve documenten !

Wat ook echt handig is is dat je via de website een melding kan maken van problemen aan de openbare wegenis, de gemeentelijke infrastructuur, sluikstort, milieu enz.

Het grote voordeel voor jou is dat je op een snelle manier van thuis uit deze problemen kan signalerenJe kan op de website zelfs zien of het probleem intussen al niet gemeld is en dat aan een oplossing ervan wordt gewerkt. Want je krijgt effectief feedback: de evolutie van uw signalement kan je stap voor stap op de website volgen. Via email word je eveneens van de evolutie op de hoogte gebracht.

Wij deden zelf de test en konden vaststellen dat een probleem met verkeerssignalisatie op twee dagen was opgelost.

Hoe ga je te werk ?
- Ga naar www.boom.be
- klik op de blauwe knop “ik wil iets melden
- Klik op de knop “nieuwe melding”
- vul zo volledig mogelijk de getoonde pagina in. Je kan op een plattegrond van Boom aanduiden waar het probleem zich stelt. .
- Doe je de melding via je smartphone ? Geen probleem en voeg er meteen een foto bij.

Maak, tot tevredenheid van het gemeentebestuur en van de burger,  zoveel mogelijk gebruik van deze service !